MOBILE LBS KFT.

Ismerj meg minket!

100 % magyar tulajdonú cég vagyunk és Magyarországon zajlanak a fejlesztéseink. Célunk az volt, hogy felhasználjuk a több mint 15 éves külföldi IT iparági tapasztalatunkat és hazai vállalkozást indítsunk a GPS nyomkövetésre specializáltan. 100%-ban saját fejlesztésű rendszerünk, egyedi igényeket is képes kiszolgálni. Termékeinket ügyfeleink visszajelzései alapján folyamatosan fejlesztjük és követjük az aktuális trendeket, törvényi követelményeket. Gyors reagálásainknak köszönhetően mindig naprakészek vagyunk. A szolgáltatásunk funkcióinak megfelelő kihasználása érdekében a tanácsadáson túl segítő videókat és leírásokat is biztosítunk.

Történetünk

1

Kezdetek

Cégünket azért alapítottuk, mert itthon szerettük volna sikerre vinni az ötleteinket, amelynek jó kiindulópontja volt a külföldi tapasztalat és a szoftverfejelsztési fegyelem. Elhatároztuk, hogy a konkurens cégekkel ellentétben mi kizárólag magas minőségű, európai hardverekre fogjuk ráfejleszteni a saját, megbízható rendszereinket.

Követjük az előírásaid. Az alkalmazás automatikusan beállítja az utasszámot a megengedett határértékre. Ezért ha a szerződésben 20 utast engedtél meg, de a használt jármű 50-et képes szállítani, akkor a megengedett utasok száma továbbra is 20.

2

Első sikerek

Elindítottuk a HolAzAutó és a HolATaxi szolgáltatások weboldalát és elértük a 3.000-es ügyfélbázist. Büszkék vagyunk arra, hogy az egy autós cégként induló vállalkozások a mai napig ügyfeleink és együtt fejlődtünk, növekedtünk. Ügyfeleink között tudhatunk bravúros üzleti fejlődést átélt nagy flottákat is. Jó érzés tudni, hogy ebben mi is segíthetünk.

Számos jegytípust kínálunk, mint például QR-kód, NFC chip vagy kártya és a 7 jegyű numerikus azonosító.

3

Bátorság

Ügyfeleinkkel közös fejlődés során nagyon sok tapasztalatot szereztünk és felmerültek új igények. Létrehoztuk az Alapnyomkövetés weboldalát. Új fejlesztésekbe vágtunk bele. Minőségi követelmény volt, hogy a fejlesztések csak olyan irányba haladhatnak, amelyekre az ügyfeleknek tényleg szüksége van. A túl okos szolgáltatások sokszor csak időrabló fejlesztéseket eredményeznek és az ügyfelek nem is használják ki a sok és bonyolult funkciót. Meg kellett tartani egy ésszerű fejlesztési fókuszt.

A sofőr azonosítás után nem csak egy útvonalat választhat. A választék a szerződésben leírt feltételek alapján került kialakításra, meghatározott számú szállítható utassal és kiadható e-jeggyel.

4

Nemzetköziség

A kezdetekben külföldi tapasztalatokkal indítuttuk vállalkozásunkat és sok-sok fejlesztési óra és ügyfélkapcsolati élmény alapján arra jutottunk, hogy termékeink külföldön is megállják a helyüket. Fontos döntést hoztunk: a termékeinket külföldi piacon is értékesíteni kezdtük. Eleinte magyar vonatkozású céges kapcsolatokra építettünk. Kellemes élmény volt számunkra, hogy a külföldi piacon a termékeinket ugyanúgy jó szívvel továbbajánlották az ügyfelek, mint a hazai piacon.

Az azonosításra több technikai lehetőséget is kínálunk: beszállókártya QR kódjának beolvasásával a mobileszköz kamerájának használatával, külső leolvasó eszközzel, NFC chip beolvasásával, egy erre alkalmas eszközzel, vagy manuálisan, numerikus kódbeírással. Az azonosítási eseményeket alkalmazásuk naplózza, így a jegyek felhasználása ellenőrizhető és kiértékelhető.

5

Értékeink

Legfontosabb érték számunkra a pozitív ügyfél visszajelzés és hogy látjuk, tapasztaljuk, hogy a termékeink révén ténylegesen nő a hatékonyságuk, nyereségességük. Ezért érdemes dolgozni. Fontos érték számunkra a minőségi, fegyelmezett munka, az ügyfelek szakmailag precíz, gyors és udvarias kiszolgálása. Érték számunkra, hogy ügyfeleinkkel ténylegesen egy csapatot alkotunk. Értékesek számunkra a kollégáink, akik szívesen ötletelnek, hogy a termékeink még jobbak legyenek. Jó érzés ebben a segítő légkörben dolgozni és új víziókat megálmodni.

Kimutathatod, hogy az időszakban, adott járatok mennyit mentek, pontosan hány személyt szállítottak, amely lehetőséget nyújt a pontos fizetési elszámolásra. Lekérdezheted, hogy egy adott személy, adott időszakban mely járatokon, mennyit utazott, amely az elszámoláson kívül lehetőséget ad a visszaélések kiszűrésére is, például, ha valaki műszakon kívül, szabadság alatt is a kártyájához tartozó járaton utazik magáncélból. Kilistázhatod az érvénytelen felszállási kísérleteket. Azt is láthatod, hogy adott időszakban hány db járat ment és volt-e késés. Térképes felületen megtekintheted a járművek aktuális és múltbéli pozícióját is.

Kultúránk

A csapat

Büszkék vagyunk, hogy kollégáink szeretnek egymással személyesen alkotni, ahol alapvető a személyes segítségnyújtás. Létfontosságú a jó légkör.

Ennek előfeltétele egy szállítási szerződés. Lekérdezhetsz egy adott időszakot vagy akár gyakran használt intervallumokat. A rendszerben PDF formátumban rögzíthetők a szállító cég és a partnere között megkötött szerződés adatai, illetve a szállítással kapcsolatos alapvető információk.
Fegyelem

Minden reggel megbeszéljük a napi teendőinket és SCRUM módszerrel projekt szemléletben, sprintekre tagolva valósítjuk meg a legújabb fejlesztéseinket.

Értékeld az útszakaszok hosszát és időtartamát, ellenőrizd a maximális és az átlagos sebességet, a magán- és hivatali használatot. Az értékelt adatokat különféle formátumokban exportálhatod: Excel, Kiterjesztett Excel Hola PDF, PDF Menetlevél, CSV.

Feltöltődés

Fontos számunkra, hogy ne égjünk ki, mert csak így tudjuk folyamatosan megújítani termékeinket. Csapatépítésként céges sört főzünk, gokartozunk, kirándulunk, bográcsozunk és grillezünk is.

Különböző típusokat lehet létrehozni eltérő utasszámok megadásával és a kívánt szerződés érvényességének beállításával. Ezek az útvonaltípus létrehozása után sablonként használhatóak, így bármikor elindítható egy új útvonal.

Környezet

Pécs történelmi belvárosában vagyunk, ahonnan pár lépés varázslatos Széchenyi tér. Szép, kényelmes irodában doltozunk, kellemes teraszokkal, ahol adottak az elvonulós és a nyitott terek is.

 A Digitális jegykezelő és járatelosztó rendszer használatával a szerződésben foglalt üzleti megállapodás feltételei könnyen ellenőrizhetők, valamint visszamenőlegesen is gyorsan és átláthatóan elszámolható.

Ügyfeleink véleménye

Büszkék vagyunk arra, hogy hozzájárulhatunk ügyfeleink sikeréhez.

Néhány referenciánk

Ők a HolAzAutó járműkövető szolgáltatást választották. Legfontosabb érték számunkra a pozitív ügyfél visszajelzés és hogy látjuk, tapasztaljuk, hogy a termékeink révén ténylegesen nő a hatékonyságuk, nyereségességük.

Kérj személyre szabott árajánlatot!

Amivel nem foglalkozunk:

GPS navigáció

Csomagkövetés

Telefon követés előfizetés nélkül

Rendszám követés előfizetés nélkül

0 %

Mi fog történni?

Flotta specialista kollégánk fog nálad telefonon jelentkezni és ha éppen alkalmas számodra az időpont egy rövid beszélgetésben kollégánk felméri az igényeid, hogy ennek alapján kidolgozhassa a számodra ideális megoldásokat.

Az adataid biztonságban vannak

Ne aggódj, az itt megadott adataidat semmi olyanra nem használjuk, aminek mi sem örülnénk fordított esetben.

Inkább telefonálnál?

Nyugodtan hívj minket a +36 80 296 890 -as, ingyenesen hívható számon!

Vagy inkább e-mailt írnál?

Nyugodtan írj az info@hola.hu címre! Az esetek 99%-ában még azon a munkanapon válaszolni szoktunk.