szállítási szerződés
Cégünk előfizetésével használható

Online feladatkezelő modul

Az Online feladatkezelő modulban állítsd össze a munkafolyamatokat, oszd ki a teendőket és ellenőrizd a megvalósulási stádiumokat távolról! Kollégáid a feladatlistájukat androidos készüléken kezelhetik, és aktualizálhatják feladataik státuszát, kommenteket fűzhetnek hozzá és a chat felületen is azonnali választ kaphatnak kérdéseikre. A felelős személyek automata értesítést és emlékeztetőt kapnak feladataikról minden szükséges információval.

Az automatizmusok segítségével növeld a munkafolyamat fegyelmet, az átláthatóságot és biztosítsd a határidők betartását! Mindezt állandó személyes jelenlét és nyomásgyakorlás nélkül.

csomagszállítás, kereskedelem, áruszállítás

Előnyök

Kényelmes

Hihetetlen, de igaz! Nem kell minden folyamatot személyes jelenléttel ellenőrizned. A feladatok összeállítását, kiosztását és ellenőrzését intézheted távolról. Térképen megtekintheted merre járnak az egyes feladatokhoz rendelt személyek és milyen státuszban van a feladata.

Költséghatékony

Spórolj időt és pénzt a félreértések elkerülésével. A modulban mindennek nyoma van és az egyértelmű folyamatlépcsők, beépített ellenőrző pontok és visszaigazolások időt és pénzt spórolnak neked.

Rálátást ad

Legyél képben! A webes felületen azonnali rálátást kapsz arról, hogy a kollégák milyen ütemben haladnak feladataikkal. A feladat szakaszoknál automata értesítést kapnak az adott szakaszhoz rendelt személyek, hogy most már nekik van dolguk vele. Mindennek nyoma van, így látják az előzményeket, minden információnak birtokában vannak, hogy elvégezzék a feladatot. Ezzel elkerülheted az egymásra mutogatást és az időhúzást a cégedben. A feladatkezelő modul tökéletes partnered a feladatszervezésben.

Végig segítünk

Ingyenes tanácsadással segítünk kialakítani a cégedhez illeszkedő munkafolyamat elemeket, online adatlapokat és az ellenőrzési pontokat. Az előfizetésed teljes tartalma alatt a számodra kijelölt tanácsadónak az lesz a dolga, hogy segítsen a legtöbbet kihozni a rendszerből a vállalkozásod javára.

Az online feladatkezelő modul funkciói

szállítási szerződés

1

Munkafolyamat adatlap létrehozása

Vállalkozásodban több munkafolyamat adatlapot is létrehozhatsz. Olyan munkafolyamatokra érdemes alkalmazni, ahol több lépés követi egymást és ezek megvalósulását a folyamat során ellenőrizni kell és több embernek van vele feladata. Például, ha kertészetként növény kiszállítással foglalkozol, akkor lehet egy “növénykiszállítás” című munkafolyamat adatlapod.
A sofőr nem csak egy útvonalat működtethet, a rendelkezésére álló útvonalak bármelyikét választhatja. A választék a szerződésben leírt feltételek alapján került kialakításra, meghatározott számú szállítható utassal és kiadható e-jeggyel.

2

Munkafolyamat lépéseinek létrehozása

Ez az a pillanat, amikor a munkafolyamatot lépésekre kell bontani, amelyek sorrendjét tetszőlegesen változtathatod. Például: Beérkezett igény, növények tételei, szállításra előkészítés, futárnak átadva, számlázás, kifizetés, kiszállítás, lezárás. Ezen lépések státuszait tudod majd ellenőrízni. Beállíthatod a nyomkövetést is, ha térképen látni szeretnéd a kiszállítást végző személy pozícióját és feladata státuszának alakulását. Az előbbi példánál maradva: “kiszállítás” című lépés kész státuszban van és a megadott címet már elhagyta a térképen.
A bérletek elektronikusan vagy nyomtatott formában is terjeszthetőek. Számos jegytípust kínálunk, mint például QR-kód, NFC chip vagy kártya és a 7 jegyű numerikus azonosító.

3

Lépésekhez tartozó személyek meghatározása

Itt azt kell meghatároznod, hogy az adott lépés kapcsán kinek, vagy kiknek van feladata. Amikor egy lépés kész státuszba kerül, akkor a következő lépés felelőse értesítést kap, hogy elérkezett az ő ideje, azaz a munkafolyamatban most neki kell elvégeznie a hozzá tartozó lépést, munkát. Amikor kész, átállítja az adott lépést kész státusztra, de vissza is teheti a feladatot az előző felelősre, ha hiányosságot tapasztalt. Például a növény kiszállításához meghatározott személy értesítést kap, hogy összekészítésre kerültek a növények és szállíthatók. A szállítást végző kolléga ha például azt látja, hogy nincs kitöltve megfelelően a kiszállítási cím, akkor visszateheti a feladatot az előző felelősre, amiről a felelős értesítést kap.
Az alkalmazás automatikusan beállítja az utasszámot a megengedett határértékre. Ezért ha a szerződés 20 utast enged meg, de a használt jármű legálisan 50-et képes szállítani, akkor a megengedett utasok száma továbbra is 20.

4

Továbbléptetés engedélyezése

Itt kell meghatározni, hogy honnan hová haladjon a munka és milyen kritériumokkal. Beállíthatod tehát, hogy az adott lépésből melyik lépésbe engedélyezed a továbbléptetést és azt, hogy a lépéseknél milyen adatokat kell kitölteni, hogy a következő lépésre lehessen haladni. Tehát mikor állítható kész státuszra az adott lépés. A pontos kitöltést segíti, hogy megadhatod, milyen típusú adatot lehessen rögzíteni. Dátum típusú, cím típusú, szám típusú, szöveges, stb…
Az e-jegyek hitelesítését a sofőr végzi, ezt alkalmazásuk naplózza, így a bérletek felhasználása ellenőrizhető és kiértékelhető. A beszállási jogosultságokat, a menetrendet és az útvonal típusokat még azután is frissítheti, hogy az utasok megkapták az e-jegyet.

5

Automatikus értesítések és figyelmeztetések beállítása

Itt tudod beállítani, hogy az egyes lépések elvégzése esetén ki kapjon értesítést, hogy most már neki van vele dolga. Akár minden lépcsőfoknál lehet ilyet állítani, akár több személynek is. Olyan személyt is beállíthatsz, akinek nincs konkrét dolga a következő lépésnél, de fontos, hogy tudjon az egyes lépések állapotáról. Ez biztosítja a szükséges rálátást.

Beállíthatsz emlékeztető felhívást is, ha egy megadott időtartam után még mindig ugyanabban a státuszban van a feladat, azaz nem történt meg kellő időben a következő lépés lezárása. Megadhatod, hogy mennyi legyen a türelmi idő, azaz a feladat kiosztása után mikor menjen az automatikus rákérdező/ emlékeztető levél a feladatért felelős személy számára.

Valós idejű és historizált adatokat biztosítunk az utaslistáidról, menetrendjeidről, a jegyek érvényességéről és az utak teljesítéséről. Az Utasregisztráció modulhoz kapcsolódó adatok elemzésére és exportálására többféle lekérdezést futtathatsz.

6

Gyors kommunikáció

Az új belépő személy minden előzményt lát, tehát minden szükséges információt megkap. Ezzel zökkenőmentesen tudja elvégezni a következő feladatait. Nincs félreértés és egymásra mutogatás, hogy neki nem mondtak el valamit, amiről tudnia kellett volna. A felületen kommenteket írhat a feladathoz, amiről a résztvevők értesülnek és rögtön reagálni is tudnak a felületen. A legjobb az egészben, hogy mindennek van nyoma. A felület lehetőséget ad arra, hogy utólag elemezd és optimalizáld a munkafolyamatokat annak érdekében, hogy még nyereségesebb legyél.
Valós idejű és historizált adatokat biztosítunk az utaslistáidról, menetrendjeidről, a jegyek érvényességéről és az utak teljesítéséről. Az Utasregisztráció modulhoz kapcsolódó adatok elemzésére és exportálására többféle lekérdezést futtathatsz.

Ügyfeleink véleménye

Minden olyan vállalkozásnak ajánljuk, aki akár egy, akár több gépjármű helyzetmeghatározását, aktuális és múltbéli poziciójának, útvonalának ismeretét szükségesnek tartja.

Dr. Savanyó Nóra - ügyvezető

NoriGo Travel KFT.

Kérj személyre szabott árajánlatot!

Amivel nem foglalkozunk:

GPS navigáció

Csomagkövetés

Telefon követés előfizetés nélkül

Rendszám követés előfizetés nélkül

0 %